Teckningslista för vakttjänstgöringen säsongen 2013 finns nu i klubbstugan.

Alla medlemmar med bryggplats går två vaktnätter. Du kan välja två skilda nätter eller boka en natt tillsammans med anhörig/bekant. Om du som vaktkamrat väljer en anhörig/bekant tillgodoräknas du således två vaktnätter vid ett tillfälle.

Du kan välja en tid då båtarna är sjösatta. Tiderna innan och efter är vikta åt dem som endast är varvsliggare på vintern.

Har du endast varvsplats är du skyldig att gå en natt. Eftersom du bara har båt hos oss i EBK före sjösättningen och efter upptagningen ska du boka in ett datum under denna tid. Aktuella dagar är särskilt markerade i teckningslistan.

Teckningslistan är tillgänglig t o m den 15 mars. Därefter tas den bort och vaktlistan fastställs. Det betyder att de som själv tecknat sig får sin valda vaktnatt eller sina vaktnätter. Övriga blir tilldelade sin natt/nätter.

Hälsningar
Åke Julin